måndag 22 mars 2010

Walking/running shoes och Jacksnack...

Invigt mina nyinköpa Nike`s idag till utomhusträning, gick att promenera och springa hur fint som helst trots lite lerig landsmark!.. Kan inte köpa vilka skor som helst om man ska löpa eller om det ska vara bra för ryggen thats a fact! ..




Måste ha vårjacka också snart , too hot med HH jacka nu och liknande börjar bli..
Men jag vet ärligt inte vad det blir för jacka, är så svårt hitta något bra! * As always *

These ones i like alot from Bubbelroom ;)


ca 1200 kr  sjukt snygg!

or..

Denna underbara stilrena jacka  ca 750 kr


Hittat  något snyggt från HM och liknande ställen också till  budgetpriser etc, men jag är så tveksam, svårt köpa skor och jacka , det är det "värsta" jag vet .. ;-)

Det får bli det som det blir men jag bryr mig inte så mycket om märket oså egentligen, men kvalite och bekvämlighet och såklart att jag tycker själv det är snyggt är viktigast ;-)

Ska fundera denna vecka vad det blir medans snön sakna men säkert smälter bort....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar