måndag 29 mars 2010

Avatar, skaldjurspasta, shopping, extensions och lite lättare träning..

Varit en ganska intensiv helg, för att vara hemma ..

En gammal goding till väninna kom på besök från Sthlm så det blev middag med henne, hennes syster och kusin ..mkt trevligt! God skaldjurs pasta by the way, vill ha recept! :P haha..  Blev en del diskussioner om resmål osv också, vart ska man åka när semesterdagarna glider in?.. New york, spanien, grekland ? Blir någonstans där man kan steeeka lite iaf  ;-) Blir jag och mina brudar Emelie och Johanna iaf  som det ser ut , jag lääääntar!!


Blev shopping (kläder, smink etc) i helgen också med min dotter och mammy, jag har så svårt att gå in i en affär och komma ut tomhänt, det är fan jobbigt de där, får hålla mig inlåst istället :O)..
Sen blev det en del promenader också i helgen och såkallad lättare träning för min lilla rastlösa själ :-) ..
Hjälpte Emelie med flyttstädning också , måste ju ställa upp lite, tänker på vilka mysiga vinkvällar och middagar vi kommer ha där..hihi :-)


En annan väninna satte i extensions i mitt hår också,  vi tjata på som vanligt och käka middag tillsammans , också mycket trevligt..
Tack så mycket min privata "frisör"  ;-)..

Blev filmen Avatar på bio i helgen också, inkluderat massa godis, mysigt va de just de :-)
Är ingen biomänniska egentligen, mysigare va hemma se film eller hos vänner.. OCH dessutom måste bara säga de , kan inte karlstad få en 3D salong?!!!
Vissa filmer måste man ju liksom se i 3D tycker jag, blir en helt annan känsla !
Sjukt bra film , så välgjord, magisk och medryckande varje minut!... Jag fick mer sympati och medkänsla för Avatarerna än människorna och det va nog de som va lite av poängen/ syftet med filmen kanske =)...

* End of that weekend *
  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar