tisdag 20 april 2010

Tid är något jag har iaf, övertid kanske...Myskvällsfällan =)


Jag har extremt mycket tid just nu, tankarna bråttas verkligen med varandra , tiden är positivt för man kan ransaka sig själv lite ..eller mycket ! =O)

Varit på en del möten etc  i det sista som vanlig dock och fortsatt med mina dagliga "rehabrepromenader" så jag inte blir förslappad ;-).. blivit lite för mycket "mys" kvällar dock i det sista.. På med mysbyxorna ikluderat tilllbehör som cola , godis, chips, dipp etc.. "Myskvälls- fällan".. 

Jag kan inte leva som om varje kväll vore lördagkväll för då kommer jag snart rulla fram!!! ahhahah..
Funkar fint me ramlösa och osaltade nötter eller nått sofia!!!! haha :P..
Asså jag försöker intala mig själv , får dåligt samvete om jag äter för mkt onyttigt.. usch...

Tagit mig i kragen och hjälpt och varit ute med en kompis och ridigt också, på familjens Arabsto... eller hon rider och jag går brevid..
Våga sitta upp och rida lite, men är inte min grej de där..
Gillar gym istället, med saker man kan sätta på och stänga av..
Hästar är snälla säkert men oberäkliga..=)



Blev lite ändå på ryggen :-)



Om man ändå söker lite spänning i vardagen så länkar jag med lite tips här, värt att kolla på haha =)


Nu ska jag sova..

One more thing!
 Love all my real friends out there <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar